شرایط تست و مرجوعی کالا
رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه رامیرا همواره در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی رامیرا کار پردازش و بستهبندی کالاها به دقت انجام میگیرد و تطابق اجناس با ویژگیهای اعلام شده در وبسایت بررسی میشود. با این حال نمیتوان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین رامیرا روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.
درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، میتوانید کالایی که تحویل گرفتهاید را مرجوع نمایید.
وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:
وجود ترک، شکستگی، فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.
ارسال کالای اشتباه:
وجود اختلاف در سایز، رنگ و یا مدل بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده
توجه: حتما هنگام تحویل کارتن سفارش خود در صورتی که کارتن بصورت آسیب دیده یا پاره شده بود سفارش را تحویل نگرفته و این موضوع را با شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت هماهنگ کنید.
کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیدهاند:
- کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی رامیرا (برگه نحوه نگهداری ارسال شده همراه با سفارش)، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود.
پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، باید از طریق شماره پشتیبانی با پشتیبانی ما تماس بگیرید. (09034237243) و یا در واتس اپ یا تلگرام شماره 09034237243پیام بگذارید. پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد، فروشگاه رامیرا کالا را پس گرفته . در چنین شرایطی، پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگزین برای مشتری، بر عهده فروشگاه رامیرا خواهد بود.
توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر پس از 4روز از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه میشود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید.